Gott nytt år!

Hoppas ni har en härlig nyårsafton! Jag firar med min mans släkt i ett rasande tjusigt hus.

20121231-231216.jpg

Här finns både en vinkällare…

20121231-231303.jpg

…och en tvättäkta prinsessa.
Vi har fått god mat och härlig efterrätt. Jag har smakat calvados och blivit gruvligt besviken. Jag som älskar äpplen och äppelmust!
Snön håller som bäst på att ösregna bort, vi får se hur det går med raketerna sen. Just nu går jag igenom frågorna till Stockholmsspelet med farbröderna.

Gott nytt år kära ni!

20121231-231922.jpg

Det här inlägget postades i Allt annat, Hemma hos Astrid och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

