Gammalt och nytt.

Idag rensade jag lite hemma och tog en sväng till Stadsmissionen för att lämna lite blandat.

20121127-204608.jpg

Lilla barnet har blivit stor och blöjfri. Alltså behöver vi inte någon skötdyna längre, och pottan var aldrig intressant så den kunde också lämnas bort. Och så lite kläder som jag aldrig använder och några böcker.
När jag lämnat grejerna tog jag ett varv för att se om jag kunde hitta en liten present, vi har nämligen namnsdag idag både dottern och jag ( hon heter Astrid i andranamn). Och något litet fint hittade jag!

20121127-205107.jpg

Ett ballong-glas! För en liten peng blev middagen mycket festligare.

Det här inlägget postades i Hemma hos Astrid och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

