Dagens kulturtips

20121008-174754.jpg

I helgen tog jag med mig lilla dottern och åkte på vernissage. Det var en kompis från gymnasiet som ställde ut tillsammans med en vän. Båda är grymt duktiga illustratörer! Siri som jag känner gör hemskt fina barnböcker. Henne ska ni anlita om ni vill ha något illustrerat!

Jag köpte två böcker.

20121008-175755.jpg

Utställningen pågår till den 11 november, är ni i Stockholm tycker jag absolut att den är värd ett besök. Ta pendeltåget till Huddinge, följ sedan skyltarna till Fullersta gård.

Det här inlägget postades i Allt annat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

