Den bästa loppisen…

…har man ibland i sitt eget källarförråd! Jag hittar alltid något kul när rotar runt, några kläder som storebror vuxit ur och som nu är lagom för lillasyster, en gammal leksak som väcker nyförälskelse, eller något annat fint.
Idag röjde jag runt med mamma på mina föräldrars vind och hittade minsann skatter där med!

20121004-123910.jpg

Ett Pippi-spel till den Pippi-tokiga ungen och en klocka till skolpojken.

20121004-124016.jpg

Finkläder.

20121004-124104.jpg

Gardiner till barnen som min mamma sydde när jag var liten. Lätt galna katter. Får väl se vad barnen tycker…

20121004-124247.jpg

Ett stiligt ylletyg, som nog får bli en pennkjol till moi!

Finfina fynd!

Det här inlägget postades i Hemma hos Astrid. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Den bästa loppisen…

  1. Elin skriver:

    Vilka fina saker! Den lilla klänningen är helt underbar!

    • Hildebrandts trädgård skriver:

      Visst är den! Juno blev helförtjust och har gått med den i typ två veckor. Har dock smusslat ner den i tvätten nu…

Kommentera

