Välkommen hit!

Jag heter Astrid Hildebrandt, och jag är en trädgårdsmästare som älskar att skapa med garn och tyg. I den här bloggen tänker jag visa de projekt jag jobbar med, både i trädgårdar och i ateljén.

Jag tog examen från Stockholms Trädgårdsmästarutbildning i december 2011, och jobbar fram till 1 september på Norra Begravningsplatsen i Solna.

Jag virkar, stickar och syr på beställning, och tar trädgårdsuppdrag som till exempel beskärning och planering av rabatter.

Jag är även väldigt förtjust i att baka, sylta och safta, så en del sånt kommer säkert också att hamna här.

Det här inlägget postades i Allt annat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Välkommen hit!

  1. Herr WordPress skriver:

    Hej! Det här är en kommentar.
    Gör så här om du vill radera en kommentar: logga in och visa kommentarerna till inlägget. Där kan du välja om du vill redigera eller radera dem.

Kommentera

